Markies
Scouting Rhenen kent ook een 'tussenstam', de Markies. De Baron is een stam voor mensen van 25-40 die betrokken willen blijven bij Scouting Rhenen en samen leuke activiteiten willen ondernemen. Eén keer per maand hebben zij opkomst en gaan ze iets leuks doen samen. Daarnaast ondersteunt de Markies de groep bij groepsactiviteiten.

Scoutfit
De leden van de Markies hoeven geen Scoutfit te dragen. Wanneer zij toch graag een Scoutfit willen, dragen zij de brique Scoutfit, zonder speltakteken. De brique Scoutfit is te verkrijgen bij de ScoutShop

Opkomsttijden
De Markies heeft geen vaste opkomsttijden.

Leidingteam
De Markies heeft een eigen bestuur, zij ondersteunen de leden bij het organiseren van de opkomsten. Het Markiesbestuur bestaat uit de volgende leden:

Mischa Reede
Joost Kalle

Contact
Voor alle vragen over de Markies, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leden via e-mailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..