Ons Scoutinggebouw, het Paddegat, doet al jarenlang trouwe dienst voor uitdagende avonturen en toffe spellen en activiteiten. Na 30 jaar is het tijd voor vernieuwing. Voor een non-profitorganisatie als Scouting Rhenen is het echter niet makkelijk om aan de gelden te komen om dit zomaar te realiseren. Daarom kunnen we alle hulp goed gebruiken en vragen we graag of jullie ook een steentje willen bijdragen aan onze verbouwing.

Met jullie bijdrage willen we de lokalen van de jeugdleden verbouwen en meer van deze tijd maken, zodat er ruimte is voor alle kinderen om óók binnen te kunnen zijn. Daarnaast pakken we het sanitair grondig aan en maken we het gebouw weer klaar voor de toekomst, zodat we nog minimaal 100 jaar kinderen gave en uitdagende activiteiten kunnen blijven bieden in de prachtige bossen van Rhenen.

Meer informatie over onze crowdfundingsactie? Kijk snel op www.stenenvoorscoutingrhenen.nl!