Lid worden!
Om uw zoon of dochter aan te melden als lid van onze Scoutinggroep, neemt u contact op met de ledenadministratie van Scouting Rhenen. Hiervoor stuurt u een mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. met de volgende gegevens:

• Naam kind
  • Geboortedatum kind
  • Naam ouders
  • E-mailadres ouders
  • Telefoonnummer ouders
  • Eventuele opmerkingen

Nadat wij de mail hebben ontvangen zullen we contact met u opnemen of er plaats is voor uw zoon of dochter en wanneer hij/zij welkom is. Na vier keer vrijblijvend kijken wordt er besloten of uw zoon of dochter lid wil worden. De email is geen definitieve aanmelding voor Scouting Rhenen, maar het helpt ons gerichter contact met u op te nemen over de mogelijkheden tot het lid worden van uw zoon of dochter van onze Scoutinggroep.

Voor een aantal speltakken hebben we een wachtlijst, wij hopen op uw begrip.